تعریف برند
برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است.
مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام نجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000).
برند
مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2005، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.
برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است(مورفی، 1990).
pdf اصلاح شده حل تمرین فصل 3 کتاب مدار دکتر جبه دار
برنامه رژیم لاغری کتوژنیک [نسخه کامل]
تقاضانامه صدور اجراییه ( سند رهنی اداره سوم اجرای اسناد رسمی )
کلیات بهداشت حرفه ای (عوامل شيميايي زيان آور در محيط كار)
پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر
فایل فلش GRight Smart View 570 S9301 کاملا تست شده-اندروید 4.2.1 قابل رایت با فلش تول