تعریف برند

برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است.

مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام نجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000).

برند

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2005، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است(مورفی، 1990).

 

 

جهت دانلود کلیک کنید


نوین فایل برند ,یک ,تعریف ,عبارت ,ایجاد ,رقابتی ,و یا ,است از ,برند عبارت ,مطابق تعریف ,عبارت استمنبع

pdf اصلاح شده حل تمرین فصل 3 کتاب مدار دکتر جبه دار

برنامه رژیم لاغری کتوژنیک [نسخه کامل]

تقاضانامه صدور اجراییه ( سند رهنی اداره سوم اجرای اسناد رسمی )

کلیات بهداشت حرفه ای (عوامل شيميايي زيان آور در محيط كار)

پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

فایل فلش GRight Smart View 570 S9301 کاملا تست شده-اندروید 4.2.1 قابل رایت با فلش تول

پروژه آماده ادیوس باغ اسپرت عاشقانه 30

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب معرفی بهترین محصولات عصر نو فایل قاصدک ها انجام پایان نامه کارشناسی ارشد آنلاین سیستم سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) Braydenyodhh0 Rede تازه های دنیای فناوری